torsdag 24 maj 2012

ÅÅ vad det är fint här nu. Ibland undrar jag varför man ska ut och resa alls, så fint är det i Sverige just nu!

Igår var jag och lillasyster Anna vid Ågelsjön och klättrade. Eller klättrade och klättrade, jag hängde mest runt och latade mig i solen. Anna däremot klättrade som en apa! Norrköping visade sin verkligen från sin bästa sida och singlade upp som en kandidat på boende-listan. Det är svårt att veta var man ska ta vägen!

Idag var jag och Christine på Omberg, det var också sjukt fint och vårigt på alla sätt. Vi plockade blommor, lagade mat i solen på en klippa och avslutade turen med ett trevligt besök på Galleri Omberg det kan verkligen rekommenderas om man har vägarna förbi R50.

Här kommer lite bilder från dagarna två och en från dagen innan när jag var ute i Eneby och blckade upp mot mamma och pappas hus.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar