tisdag 17 april 2012

Det regnar och jag tror att det är tisdag.


Idag är första dagen som jag har varit kall på väldigt länge och jag gillar det! Men det får inte hålla på för läge, en dag verkar lagom tycker jag. Nu är jag alltså på Lilla Corn Island och ön är verkligen liten. Tusan vet vad jag ska hitta på här i en hel vecka men det brukar ju komma nått förbi så jag hoppas det. En sak som jag vet att jag ska göra är att snorkla, det ska tydligen vara fantastiskt bra att göra det här.

En sak som inte är så bra är att min gröna undervattessäkra kamera helt mystiskt försvann från mitt hotellrum i förgår, jag fattar inte hur det har gått till! Dels fanns ju både min och Amys digtalkameror i samma rum och dels var inte ens batteriet i kameran, fast det visste ju så klart inte den som tog den (om det var så den försvann). Jag kommer komma tillbaka till hotellet där den försvann och förmodligen har någon hittat den tills dess! Men det är synnerligen irriterande då det kanske var just här som jag ville ha den mest!






 En liten kille som gärna ville vara med på bild!

 Det schysstaste hotellrummet jag bott i än så länge!


Det är grönt här på ön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar