måndag 23 april 2012

Tillbaka på fastlandet igen.

Jag började min resa vid sex i morse så det känns att jag varit igång ett tag! Först flög jag till Managua, där tog jag en taxi till busstationen som också har det jättestor marknad. Jag satte upp ett mål för mig själv, att jag skulle hitta minst en sovenir till någon där hemma, men jag misslyckades! Jag vilsade runt ganska länge men det var så varmt och jag drabbades av min vanliga "jag kan inte bestämma vad jag vill köpa" ångest. Så jag fick spara inköpen till en annan dag. Istället tog jag bussen till Granada, promenerade till det hostel jag sett ut och chekade in. Typ direkt när jag kom in i rummet började jag prata med en tjej från Kanada, hon är trevlig och imorgon ska vi på paddeltur.

Här kommer lite blandade bilder!
 Regn!

 Blåst!


Snäckor i solnedgång


Palmer strax efter soluppgång.


Jag brukar ju inte visa min rumpa mer än jag måste, men gissa vem som glömde solskydd när hon var och snorklade? Det gör typ ont att sitta idag. Imorgon blir det shorts och t-shirt till paddlingen!

Hepp!

1 kommentar:

  1. jättejättefint! och jättejättejätteont!
    vad är granada för stad?
    kram!

    SvaraRadera