måndag 30 april 2012

Nu är jag i Leon, snabba kast!

Jag hade en toppenhelg med volontärgänget och när vi kom tillbaka till Esteli idag vid lunch tänkt jag att jag ju lika gärna kunde åka ner hit på en gång. Planen är att strukturera veckan lite imorgon. Jag skulle definitivt vilja surfa lite mer men jag har också hört om ett naturområde en bit norr ut som ska vara väldigt fint.

Oklart om jag är förföljd eller om det är vanlig här men det promenerade just in en halv orkester i hostelet där jag bor. De är duktiga men så intensiva att jag var tvungen att byta bord.... Det är tydligen någon slags mexikansk afton här i kväll så det lär väll hålla igång ett tag!

Tyvärr har jag blivit lite sjuk, halsen känns raspig och jag hostar lite. Jag hoppas på snabb bättring tills imorgon, eller åtminstone övermorgon!

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar